Nasveti
Splošni pogoji spletne trgovine Zasadi.si
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Zasadi.si so pripravljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o elektronskem poslovanju (ZEPT) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1). S spletno trgovino Zasadi.si upravlja podjetje Zasadi.si, Dušan Zatežić s.p.
Preberite naslednje splošne pogoje poslovanja spletne trgovine Zasadi.si. S trenutkom vstopa v spletno trgovino Zasadi.si vas zavezujejo pogoji poslovanja. V primeru, da se s splošnimi pogoji ne strinjate, prosimo, da ogleda in nakupa prek naše spletne trgovine ne opravite.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu zagotovil naslednje informacije:
- Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
- Kontaktne podatke, za hitro in učinkovito komunikacijo
- Značilnosti blaga oziroma storitev
- Pogoje dostave in dostopnost izdelkov (način, kraj in rok dostave),
- Način plačila in dostave
- Cene so jasno določene, razvidno mora biti ali vsebujejo davke in stroške prevoza
- Način plačila in dostave
- Rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
- Pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi
- Osnovni podatki o podjetju
Naročanje
Naročila sprejemamo preko nakupa v spletni trgovini: https://www.zasadi.si, preko e-pošte: info@zasadi.si
Nakup v naši spletni trgovini lahko opravite z ali brez registracije. Nadaljujete z vnašanjem podatkov za račun in naslovom za dostavo. Polja, ki so označena z zvezdico, morate obvezno izpolniti.
Nakup je možen tudi za kupce iz drugih evropskih držav, vendar si v tem primeru pridržujemo pravico preračunati znesek poštnine.
V spletni trgovini naročanje poteka preko košarice, v katero se razvrščajo vsi izdelki, ki ste jih izbrali za nakup. Pri izbiri izdelka se pojavi podrobni opis z informacijami o izdelku, sestavi, načinu uporabe, ceni… Naročila sprejemamo 24 ur na dan, 7 dni v tednu. V kolikor se naslov plačnika razlikuje od naslova dostave, odkljukajte kvadratek dostava na isti naslov kot račun ter vnesite naslov dostave. Po oddaji naročila preko spletne trgovine naročnik prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.
V primeru, da imate kupon s popustom, vnesite kodo kupona v polje KUPON ZA POPUST in nadaljujte z nakupom.
Naročila preko e-pošte: info@zasadi.si morajo vsebovati kontaktne podatke o naročniku: ime in priimek naslovnika/plačnika, ulico, poštno številko in kraj; kontaktno telefonsko številko in e-naslov, ime artikla, količino in način plačila. V kolikor se naslov plačnika razlikuje od naslova dostave, pripišite še naslov dostave. Po oddaji naročila preko e-pošte kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.
Prevzem blaga
Prevzem blaga preko izbrane kurirske službe
Kurirska služba zagotavlja dostavo po vsej Sloveniji. Cena dostave je 5,00€
Plačilo
V koraku način plačila izberite:
- Plačilo po predračunu oziroma nakazilu na TRR. Pri tem načinu plačila vam bomo naročeno blago odpremili po prejetju nakazila. Predračun je potrebno plačati v treh delovnih dneh od naročila. Po prejetju nakazila na TRR vas po elektronski pošti obvestimo o odpremi blaga.
- Plačilo po povzetju pomeni, da naročeno blago plačate kurirju ob prevzemu.
Artikle lahko plačate na različne načine:
- po povzetju (možno samo po Sloveniji),
- po predračunu,
- s kreditno kartico VISA ali Mastercard,
- s Paypal-om,
- ali ob osebnem prevzemu z gotovino ali kartico (osebni prevzem izdelkov je mogoč v trgovini Zasadi.si, Seidlova cesta 28)
Plačilo na daljavo s kreditno ali debetno kartico
Ob oddaji naročila preko naše spletne trgovine Zasadi.si naročeno blago lahko varno plačate na daljavo s kreditno oz. plačilno kartico (Visa, V PAY, Mastercard, Maestro, American Express, Discover, Diners Club). V koraku zaključek naročila izberete Plačilo s kreditno kartico do 50 € ali Brezplačna Plačilo s kreditno kartico nad 50 € in zaključite naročilo. V povratnem mailu boste prejeli varno povezavo, ki vas bo vodila do plačila s kartico. Zaradi zagotavljanja varnosti pri plačilih s plačilnimi karticami na daljavo, mora plačnik biti ista oseba ali organizacija, ki je lastnik kreditne ali debetne kartice. V primerih, ko imetnik kartice ni državljan Slovenije ali pa uporablja kreditno kartico, ki ni bila izdana v Sloveniji ter v primerih, ko prejemnik in plačnik nista isti osebi, si pridržujemo pravico do dodatnega preverjanja identitete plačnika in prejema pisne izjave preko e-pošte, da plačnik soglaša s plačilom naročenega blaga.
Varnostni standard
Plačevanje plačilno kartico na daljavo omogoča SumUp Za zaščito transakcij SumUp deluje v skladu z najvišjimi varnostnimi standardi v panogi kartičnih plačil:
- PCI-DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) je najvišji standard za varnost podatkov, ki se uporablja v panogi kreditnih kartic za prenos in shranjevanje podatkov.
- SSL (Secure Socket Layer) in TLS (Transport Layer Security) sta šifrirna protokola, ki varujeta podatke, ki se prenašajo po internetu. Uporabljamo 256-bitno šifriranje, kar je trenutno najvišja možna raven.
- PGP (Pretty Good Privacy) je mednarodni standard za varno shranjevanje osebnih podatkov.
Zaključek nakupa
Nakup zaključite s klikom na gumb Potrjujem naročilo. Če je bilo vaše naročilo sprejeto, boste na vaš e-naslov prejeli vse podatke o vašem nakupu.
Cene artiklov
Vse cene so v evrih (€)in vključujejo DDV. Cene ne vsebujejo stroškov pošiljanja. Ponudnik si pridržuje pravico, da cene spremeni. Pri nakupu velja cena v trenutku nakupa.
Nakupna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec potrdi naročilo (prejme e-sporočilo o potrditvi naročila). Takrat so vsi pogoji in cene določeni in veljajo za obe stranki. Cene so veljavne v trenutku oddaje naročila.
Vračilo in reklamacije, pravica in odstop od nakupa
Ponudnik lahko naročilo zavrne, če sumi, da je prišlo do zlorabe spletnih strani Zasadi.si.
S potrditvijo naročila kupec potrjuje, da je bil seznanjen s splošnimi pogoji.
Dostava in dobavni roki
Vsa naročila se oddajo v najkrajšem možnem času. Dejanski rok dostave pa je odvisen od kurirske službe, preko katere naročila pošiljamo. V kolikor izdelka ni na zalogi, se dobavni rok lahko podaljša, ampak ne za več kot 14 delovnih dni. O podaljšanju dobavnega roka vas bomo ob naročilu o tem obvestili.
Stroški pošiljanja
Stroški pakiranja in poštnina se kupcu zaračuna po ceniku kurirske pošte. Pri plačilu po povzetju kupec plača provizijo 1,85 €. Ob nakupu do 60,00 € je cena dostave 5,50 €, nad višino 60,00 € in do teže 25 kg je kupec oproščen plačila poštnine in provizije pri plačilu po povzetju. Kupec ni oproščen plačila poštnine in provizije pri naročilu glinoporja, zemlje in trdih gnojil pakiranih v vreče nad 20 L in preseganju 30kg teže paketa. Dostava 45L ali 50L substrata se obračuna po dejanskem ceniku kurirske pošte 8€+DDV, za vsaka nadaljnjo vrečo se doplača 4,5€ + DDV. Pri dostavi na željeno mesto se kupcu zaračuna stroški pakiranja in poštnina, v tem primeru plačila po povzetju ni. Možnost dostave na željeno mesto možno samo v Novem mestu z okolico, cca 15 km.
Račun
Kupec prejme račun skupaj s poslanimi izdelki.
Hramba in dostop do pogodbe
Sklenjena nakupna pogodba (naročilo) je shranjena pri ponudniku. Na željo kupca mu ponudnik pogodbo lahko pošlje po navadni ali elektronski pošti.
Nakupna pogodba
Nakupno pogodbo hranimo na sedežu podjetja in jo lahko prejmete na pisno zahtevo. Svojo zahtevo sporočite na naslov: Zasadi.si, Dušan Zatežić s.p., Seidlova cesta 36, 8000 Novo mesto. Nakupna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.
Vračilo in reklamacije
Pravica do odstopa od nakupa
Skladno z določili 43.č. člena Zakona o varstvu potrošnika (ZvPot) ima potrošnik pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od naročila/pogodbe in sicer na kontaktni elektronski naslov: info@zasadi.si ali pisno na sedež podjetja Zasadi.si, Dušan Zatežić s.p., Seidlova cesta 36, 8000 Novo mesto, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev.
Artikel mora biti v celotni količini, nepoškodovan in v originalni embalaži. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Kupnino, ponudnik v najkrajšem možnem času oziroma najkasneje v 30 dneh od prejema obvestila o odstopu, kupcu vrne na transakcijski račun kupca. Ob vračilu blaga nam posredujte tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun kamor želite, da se vrne plačilo.
Učinki odstopa od pogodbe
Če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru, najpozneje v 30 delovnih dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe, povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov.
Izdelek mora biti nerabljen, nepoškodovan, v nespremenjeni količini, v originalni embalaži in z veljavnim računom. Če kateri od teh pogojev ni izpolnjen, bomo izdelek/e vrnili kupcu na njegove stroške. Nesprejem vrnjenega izdelka, kupca ne odveže od odgovornosti plačila.
Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov pokličite na telefonsko številko +386 (0)64 198 805.
Menjava blaga
Ob ugotovitvi, da ste pomotoma naročili napačni izdelek, ga brez težav zamenjamo za ustreznega. V tem primeru vse stroške pošiljanja krijete vi. Izdelek mora biti tudi v tem primeru nerabljen, nepoškodovan in v originalni embalaži.
Napotki za vračilo izdelkov
Pri spletnem nakupovanju izdelkov ni mogoče fizično pogledati in otipati, kupcu omogočamo vračilo izdelkov (znotraj zakonskih okvirov in pogojev poslovanja spletne trgovine Zasadi.si). Kupec ima možnost vračila, ker izdelek ni bil v skladu s pričakovanji.
Vračilo poškodovanih pošiljk
Vsako pošiljko bomo pred odpošiljanjem natančno pregledali ter preverili ustreznost izdelkov in naročenih količin. V primeru, da kupec ob prevzemu pošiljke ugotovi, da so naročeni izdelki poškodovani, nedelujoči ali da v njih manjkajo nepopolni, lahko artikel vrne na naslov Zasadi.si, Dušan Zatežić s.p., Seidlova cesta 36, 8000 Novo mesto. V tem primeru stroške pošiljanja krije ponudnik. Obe strani se nato sporazumno dogovorita o morebitni zamenjavi izdelka ali vračilu kupnine.
Škoda
Ponudnik ni odgovoren za škodo, ki nastane ob nepravilni, neodgovorni ali malomarni uporabi artiklov.
V primeru poškodb glejte del o reklamacijah.
Reklamacije
Kupec lahko za vsak kupljeni izdelek v primeru napake uveljavlja reklamacijo iz naslova stvarne napake.
Napaka je po ZVPot stvarna:
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet,
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Iz naslova stvarne napake lahko kupec napako na izdelku reklamira pri ponudniku in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake ter po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo dela plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom ali vračilo plačanega zneska. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda.
Če napaka ni sporna, bo ponudnik najkasneje v roku osmih dni, ugodil kupčevemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora ponudnik v enakem roku podati kupcu pisen odgovor.
Kupec sporoči reklamacijo na e-naslov info@growshop-dobrozate.si_. Kupec izpolni obrazec za vračilo/reklamacijo, ki ga prejme po e-pošti, in ga izpolnjenega priloži blagu. Prav tako priloži originalni račun. Reklamacij, ki nimajo ustrezne dokumentacije ponudnik ne obravnava. Kupec vrniti blago, da ponudnik lahko začne postopek reklamacije, razen v primeru, ko ponudnik oceni, da vračilo ni potrebno.
Pritožbe in spori
Morebitni spori se rešujejo sporazumno, kontaktirajte nas na telefon +386 (0)64 198 805 ali po elektronski pošti info@zasadi.si. Če to iz katerega koli razloga ni mogoče, se spori rešujejo na pristojnem sodišču v Novem mestu.
Varovanje osebnih podatkov
Upravitelj spletne trgovine www.zasadi.si (Zasadi.si, Dušan Zatežić s.p.) je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov, ki bodo uporabljeni izključno v namene obveščanja o poteku naročila ter na željo kupca za obveščanje o novih izdelkih in akcijah. Lastnik jamči, da bodo podatki obiskovalcev in uporabnikov uporabljeni le v namen nemotenega poteka naročil in ne bodo predani tretji osebi.
Uporabnik z izvedeno prijavo dovoljuje lastniku spletnega mesta zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese ob prijavi. Vsi podatki, ki jih uporabnik navede, so namenjeni le poslovanju ponudnika in jih ne posreduje v druge namene ali tretji osebi. Podatke, ki jih je uporabnik ob prijavi vnesel v ustrezno varovan in zaščiten računalniški sistem, hranimo trajno. Ob morebitnem “vdoru” v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti! V kolikor želite, da vaše osebne podatke trajno izbrišemo iz zbirke osebnih podatkov uporabnikov spletnega mesta, nam to prosim sporočite na info@zasadi.si.
Za potrebe poslovanja spletna trgovina www.zasadi.si zbira naslednje uporabnikove podatke:
- ime in priimek,
- naslov in kraj bivanja,
- naslov elektronske pošte,
- ter ostale podatke, ki jih uporabnik vnese spletnem mestu Zasadi.si.
Zavezujemo se, da vaših podatkov v nobenem primeru ne bomo posredovali nepooblaščenim osebam, saj se zavedamo pomembnosti varovanja zasebnosti naših kupcev.
Odgovornost
Vsak uporabnik odgovarja za resničnost in točnost osebnih podatkov, ki nam jih posreduje. Strogo prepovedano je naročanje blaga ali storitev z uporabo tujega imena ali uporaba osebnih podatkov tretjih oseb.